חזרה למבצעים
יום חמישי, 05 לדצמבר 2019
תקנון תנאי רכישה התקנת מסכים

תנאי רכישה התקנת מסך בבית לקוח

  1. תנאי רכישה למסך תוצרת סמסונג בבית לקוח.
  2. הגדרות:
    1. "החברה" – סמ ליין בע"מ ח.פ. 512574062 מרח' גרניט 12 פתח תקווה.
    2. "מוצר"/"מוצרים" – מסכי טלוויזיה תוצרת סמסונג סדרה  K ומעלה.
    3. "מוצר המקנה זכאות נוספת" – מסך טלוויזיה תוצרת סמסונג סדרה K ומעלה בגודל של 49" ויותר.
    4. "זכאות" – זכות להתקשרות בהסכם שרותי אחזקה לשלוש שנים  מעבר לשנת האחריות הראשונה עם חברת אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ (להלן: "אלקטרוניקס") בתוספת של 199 ₪ ובהתאם להיקף שרותי האחזקה המפורט בסעיף 5.         
    5. "זכאות נוספת" – זכות לקבלת התקנה חינם.

 

  1. תנאי הרכישה:
    1. כל לקוח הרוכש מוצר המקנה זכאות נוספת כהגדרתו לעיל יהיה זכאי לקבל את "הזכאות הנוספת", המקנה התקנה חינם – התקנה שולחנית או התקנה עם מתקן לקיר (לקוח שיבקש לבצע התקנה שולחנית לא יהיה זכאי לקבל מתקן קיר). הזכאות הנוספת כפופה לקיום התנאי כמפורט בסעיף 4.2 להלן.
    2. כל לקוח הרוכש מוצר יהיה זכאי לקבל "זכאות" כמפורט בסעיף 2.4  ובכפוף לתנאי תקנון זה.
    3. הזכאות ו/או הזכאות הנוספת ינתנו, בהתאם לאמור לעיל לכל אדם שירכוש את המוצר ו/או המוצר הקמנה זכאות נוספת, בחנויות המורשות מטעם החברה ובתנאי שהמשתתף אינו תאגיד, לקוח עסקי או לקוח מוסדי.
    4. נקודות המכירה: כלל המפיצים  המורשים לרבות - רשתות שיווק, חנויות פרטיות, אתרי סחר אלקטרוני וכל מפיץ אחר, המורשים ע"י סמליין בע"מ. ניתן למצוא רשימת משווקים   באתר www.samline.co.il
    5. הזכאות ו/או הזכאות הנוספת לא תינתן למוצרים כלשהם מתצוגות, עודפים וסוג ב'.
       
  2. תנאי קבלת הזכאות והזכאות הנוספת:
    1. לקוח הרוכש מוצר ו/או מוצר הקמנה זכאות נוספת, לפי הענין, בנקודות המכירה או באתרי המכירה כאמור בסעיף 3.4 לעיל יהיה זכאי  ל"זכאות" ו/או "הזכאות הנוספת", כהגדרתן לעיל ולפי הענין ועל פי הפירוט בסעיף 3. מימוש הזכאות ו/או הזכאות הנוספת, לפי הענין, יעשה באמצעות  אלקטרוניקס  בעת התקנת המוצר בבית הלקוח ובלבד שהלקוח יתאם ביצוע ההתקנה לא יאוחר מחודש ימים ממועד רכישת המוצר.
    2. מימוש הזכאות ו/או הזכאות הנוספת, לפי הענין, יתאפשר רק ללקוחות שיציגו מסמכי רכישה (קבלה ו/או חשבונית קניה ו/או תעודת משלוח ו/או הזמנה ממפיץ מורשה).
    3. תיאום ההתקנה יעשה בטלפון מס'  5000000* או 08-9567500 או באתר אלקטרוניקס פרו בכתובת https://www.electronics-pro.co.il. ההתקנה תבוצע בתוך 7 ימי עסקים מיום הפניה.
    4. החברה רשאית לשנות, לסיים או לבטל את תנאי הרכישה כמפורט בתקנון זה בכל עת ובלבד שלא יפגעו זכויות לקוח שרכש את המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת טרם הביטול.
    5. הזכאות הנוספת הינה עבור התקנה שולחנית או קירית בלבד. התקנה במתקן אחר שיסופק על ידי חברת השירות  או כל מתקן שיסופק על ידי הלקוח תהיה כרוכה בתשלום למתקין.
    6. החברה אינה אחראית להימצאות של מוצר ו/או מוצר המקנה זכאות נוספת, כלשהם, במלאי או בחנות ספציפית כלשהי, האחריות למלאי הינה האחריות הבלעדית של נקודות המכירה.
    7. אין אפשרות זיכוי או החזר בגין אי מימוש הזכאות ו/או הזכאות הנוספת.

 

  1. תנאי שרותי האחזקה:
  2. שרותי האחזקה"  כוללים את השירותים וההגבלות כמפורט להלן:     

 

"שרותי האחזקה" יינתנו ע"י אלקטרוניקס בלבד ועל אחריותה הבלעדית. מובהר כי החברה אינה צד להתקשרות בין אלקטרוניקס ללקוח למתן שרותי האחזקה.

 

שירותי האחזקה שינתנו במסגרת הזכאות יהיו בהתאם לתנאים כדלקמן:

  1. שירותי האחזקה הדרושים לפעילותו התקינה של המוצר למשך 3 שנים מתום שנת האחריות הראשונה.
  2.  שירות האחזקה יכלול ביצוע תיקונים הדרושים לפעולתו התקינה של המוצר בתקופת האחזקה, לרבות כל חלקי החילוף שיהיו דרושים לתיקונו או להחלפת חלקים בו והובלת המוצר לתחנת השירות וממנה בתקופת האחזקה.
  3. אלקטרוניקס מתחייבת:      
    1. לתקן כל קלקול במוצר וכל פגם ולהחליף כל חלק הטעון החלפה. אלקטרוניקס רשאית על פי שיקול דעתה להחליט האם לבצע את התיקון ו/או להחליף חלק או להחליף את המוצר במוצר זהה או דומה, בין אם חדש ובין אם מחודש.
    2. בכל מקרה אחר התיקון יבוצע בתוך ארבעה עשר ימים. לעניין סעיפים א-ב ימי שבתות וחגים לא יבואו במניין הימים.
    3. שירותי אחזקה יינתנו במקום הימצאותו של המוצר או בתחנת שירות הקרובה למענו של הלקוח.
    4. לבדוק תקינות המוצר - לפי דרישת המחזיק במוצר גם אם אינו טעון תיקון, פעם אחת בתקופת האחזקה.
    5. הודיע הלקוח על העתקת מקום מגוריו ומעונו החדש נודיע לו בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-10 ימים על המשך מתן השירות או על ביטול האחזקה והחזר הפרש התשלום היחסי במידה והחברה לא נותנת שירות באזור מגוריו.
    6. אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו, אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה, בין אם חדש ובין אם מחודש.

 

  1. שרותי האחזקה לא יינתנו במקרים הבאים:
    1. הקלקול נגרם על ידי שימוש הנוגד את הוראות השימוש שנמסרו בכתב ללקוח או שנגרם על ידי כוח עליון.
    2. הקלקול נובע מתקלות או מהפרעות ברשת החשמל, או אי תקינות השקע.
    3. המוצר תוקן או שהוכנסו בו שינויים על-ידי אדם שלא הוסמך לכך על-ידי החברה.
    4. הקלקול נגרם עקב טלטול המוצר ממקום מגורים של הלקוח למקום אחר.
    5. הקלקול נגרם בזדון או ברשלנות שלא על-ידי החברה, שליחה או נותן שירות  אחריות מטעמה.
    6. במוצר נעשה שימוש למטרות מסחריות.
    7. במקרה של העברת הבעלות במוצר לאדם אחר שאיננו הרוכש המקורי של המוצר ובכפוף לאמור בסעיף 5.6 להלן.
    8. ביחס לאביזרים נלווים, חלודה, דהיית צבע, שינוי או אובדן גוון/צבע.

 

  1. הלקוח רשאי לבטל את הסכם השירות לפני תום תקופת האחזקה בהודעה בע"פ בטלפון 5000000* או במשרדי החברה או בהודעה בכתב שתישלח בדואר רשום לכתובת המופיעה בתעודה זו, או בכתובת הדואר האלקטרוני המופיעה בתעודה זו. במקרה של ביטול כאמור ישלם הלקוח לחברה את הגבוה בין שני הסכומים להלן:
    1. התמורה היחסית בעבור השימוש שעשה בשירות.
    2. 5% מערך השירות או 100 ₪ , לפי הנמוך מבניהם.

 

  1. בכל מקרה של העברת בעלות במוצר לאדם אחר יודיע בעל התעודה לאלקטרוניקס תוך 14 יום על העברת הבעלות.  אלקטרוניקס תמשיך במתן שירותי האחזקה למוצר גם לאחר שעברה הבעלות – החל מיום ה-14 מיום קבלת ההודעה כאמור, אך שמורה לאלקטרוניקס  הזכות לדרוש מהבעלים החדש תשלום בגין תיקון נזקים שנגרמו למוצר עקב ההעברה.

                                                                             

  1. כללי:
    1. תקנון זה יפורסם באתר החברה שכתובתו www.samline.co.il
    2. תקנון זה נכתב בלשון זכר אך הוא מכוון לגברים ונשים באופן שווה כאחד
    3. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים בדבר תנאי רכישה אלו, תגברנה הוראות תקנון זה, לכל דבר ועניין.
    4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלול ממשתתף את הזכאות ו/או הזכאות הנוספת במידה ויימצא כי אותו משתתף נהג במרמה ו/או לא בדרך שנקבעה בתקנון זה.
    5. משתתף שהחליף או שינה או ביטל את רכישת המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת לא יהיה זכאי לקבל זכאות ו/או זכאות נוספת, לפי הענין, כהגדרתן על פי הסכם זה.
    6. ניתן להחזיר מוצרים ו/או מוצרים המקנים זכאות נוספת, שנרכשו ולקבל בתמורה את התשלום ששולם בגינם, בהתאם ובכפוף להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א- 2010 ובלבד שהתקיימו כל התנאים המפורטים כדלקמן:
      1. המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת, לפי הענין, הוחזר בשלמות כשכל חלקי המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת שלמים ותקינים ושלא נעשה בהם שימוש ולא חובר לחשמל. החזרת המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת באריזתו המקורית תהווה ראיה מספקת לאי עשיית שימוש בו .
      2. ההחזרה בוצעה רק דרך ערוץ ההפצה בו נרכש המוצר ו/או המוצר המקנה זכאות נוספת.
      3. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ומתקנותיו, לרבות הוראות מיוחדות החלות על ביטול רכישת מוצר ו/או מוצר המקנה זכאות נוספת שבוצעה ב"מכר מרחוק".
    7. מקום השיפוט הייחודי והבלעדי יהיה בבית המשפט בתל אביב. 

תקנון תנאי רכישה מזגנים

ברכישת מזגן מהדגמים המצויינים, קבלת לשלוש שנות אחריות ללא עלות,  בכפוף לתקנון זה

להמשך קריאת הכתבה

תנאי רכישה מייבשי כביסה סמסונג

תנאי רכישה למייבשי כביסה סמסונג

להמשך קריאת הכתבה

תנאי רכישה מיקרוגלים סמסונג

תנאי רכישה

להמשך קריאת הכתבה

תנאי רכישה מקררי סמסונג

תנאי רכישה למקררים תוצרת סמסונג.

להמשך קריאת הכתבה

תקנון תנאי רכישה מכונות כביסה

זכות להתקשרות בהסכם שרותי אחזקה לשנתיים  מעבר לשנת האחריות הראשונה עם חברת אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ (להלן: "אלקטרוניקס") בתוספת של 199 ₪ ובהתאם להיקף שרותי האחזקה    

להמשך קריאת הכתבה

תנאי רכישה שואבי אבק סמסונג

תנאי רכישה שואבי אבק סמסונג

להמשך קריאת הכתבה

תקנון מבצע אחריות מקררים

5 שנות אחריות למקררי סמסונג בתשלום של 199/299 ש"ח (בהתאם לדגם)

להמשך קריאת הכתבה

תקנון מבצע NEXT TV

קונים טלוויזיית סמסונג שבמבצע ונהנים מ- NEXT TV חודש ראשון מתנה ומהחודש השני רק 69 ש"ח!

להמשך קריאת הכתבה

תקנון מבצע אחריות מכונות כביסה סמסונג

5 שנות אחריות על מכונות הכביסה בתשלום של 199 ש"ח

להמשך קריאת הכתבה
לכל המבצעים

אודות סמליין-סמסונג ישראל

קבוצת מיני ליין הינה חברת האם של סמליין, והינה אחת החברות הוותיקות והגדולות בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל.

מאז היווסדה בשנת 1981, הפכה מיני ליין לאחת החברות האמינות והיציבות בשוק, ולמרות עליות ומורדות בכלכלה הישראלית, הציגה בשני העשורים האחרונים גידול מתמיד במכירות ורווחים.