מאת: סיון קידר

מכירים את זה שהשמש מפריעה לכם לקבל תמונת מסך איכותית, או שמקרן הקול והמסך לא מסונכרנים? זה אולי נשמע כמו צרות של עשירים, אבל קטנוניים ככל שתישמעו, אתם לא צריכים יותר להתפשר על חוויית הצפייה שלכם במסך הביתי. אפשר לומר שעם סדרת Neo QLED, סמסונג באמת חשבה על הכל.

סמסונג נחשבת למותג המסכים המוביל בעולם כבר יותר מ- 15 שנה. אף על פי שמאחוריה סדרות של מסכים מהשורה הראשונה, ידוע, שהיא לא מפסיקה לחדש ולהפתיע, ובגלל זה הציפיות ממנה תמיד עולות. לשמחתכם, עם סדרת Neo QLED היא מתעלה עליהן.

נראה שכמו תמיד, סמסונג לא פסחה על שום פרט, ולו הקטן ביותר. מבחינה טכנולוגית היא הצליחה לשפר את חוויית הצפייה בכל תנאי התאורה וסביבת המגורים, וחוויית הסאונד הגיעה לרמה גבוהה להפליא עם מערכת סאונד שמדמה אולם קולנוע. מבחינה עיצובית היא מציעה מסך דק במיוחד והתקנה צמודת קיר או על גבי חצובה עם גימורים הרמוניים וללא מסגרות. גם מבחינה פונקציונלית סמסונג החליטה לתת מענה מקיף לצורכי משרד וגיימינג, ובאופן כללי, נראה שהפעם באמת יש במסכי סמסונג הכל.

לצפות במסך הביתי ולהרגיש חלק ממנו

מסכי Neo QLED מגיעים עם מעבד Neo Quantum processor, שמבטיח השבחת תמונה בבינה מלאכותית AI. המעבד למעשה לומד את תנאי הצפייה הקיימים בכדי לספק תמונה יותר איכותית כשהוא מספק 100% נפח צבע אמיתי ללא צריבת תמונה. באמצעות טכנולוגיית Quantum Matrix הייחודית לסמסונג, ניתן להקרין צבע שחור מושלם. 

כדי שלא תצטרכו לסגור את התריס, סמסונג התקינה מערך נורות Quantum Mini LED, שכולל אלפי נורות זעירות, קטנות פי 40 מהנורות הקונבנציונליות, כך שמתקבלת רמת ניגודיות מדויקת ובהירות גבוהה שלא קיימת בשום מסך כיום, ומאפשרת צפייה גם בסביבה מוארת במיוחד כמו באור שמש חזק.

QN900A_דגם

QN900A_דגם

ליהנות מצליל דינמי וחוויית סאונד עוטפת מכל מקום בחלל 

במסכי Neo QLED סמסונג בחרה להתקין את טכנולוגיית OTS Pro שמאפשרת לצופה להיסחף עם הצלילים שעוקבים אחרי כל תנועה שמתרחשת על גבי המסך. יחד עם טכנולוגיית SpaceFit, שמנתחת את סביבת החלל ומכיילת את צליל הטלוויזיה אוטומטית בצורה מיטבית ומגביר הקול האקטיבי AVA, שמנתח רעשי סביבה ומשפר את איכות הקולות באופן אופטימלי, מתקבלת איכות סאונד יוצאת מן הכלל, בהירות קול שנקייה מרעשי הסביבה.

כדי לקחת את חוויית הסאונד הזו צעד אחד נוסף קדימה, סמסונג התקינה את טכנולוגיית Q-Symphony, שמסנכרנת את צלילי הטלוויזיה עם צליל המקרן בצורה הרמונית, כך שמתקבלת חוויית סראונד מיטבית.

לעצב את החלל עם מסך אחד מושלם

מסכי Neo QLED הם ללא ספק האלגנטיים והמרהיבים ביותר שנראו בין כל סוגי המסכים שיוצרו עד כה. עם קצוות שחורים שכמעט בלתי ניתנים לאבחנה, חוויית הצפייה הופכת להיות הרבה יותר ריאליסטית, אך מעניקה במקביל מראה אלגנטי ומעודן להפליא בעיצוב החלל.

סדרת Neo QLED מתאפיינת בעיצוב דק במיוחד. עוביים של דגמי K4 מגיע ל- 2.6 ס”מ בלבד, ואילו דגמי K8 ל- 1.5 ס”מ מופלאים של טכנולוגיה חדשנית. כדי להשלים את נראות המסך בחלל ולבנות אווירה, טכנולוגיית Ambient mode מאפשרת להקרין תמונה קבועה או מתחלפת.

פרט לכך, סמסונג שיפרה את פתרון ה- One Connect ודיקקה אותו, כך שניתן להסתירו לחלוטין מאחורי המסך, פיתחה התקן תלייה Slim Fit שמבטיח הצמדה של המסך לקיר למראה חלק לחלוטין, ועם כבל יחיד, כמעט בלתי נראה, שמתחבר למסך, סביבת המסך נראית נקייה ואסתטית. 

סביבת פעילות דינמית לשעות העבודה והפנאי

סמסונג צפתה את השינויים שעתידים להתרחש בסביבת העבודה, והבינה שהחלל הביתי הופך עבור רבים לסביבת העבודה הטבעית. כדי להקל עליכם, היא אפשרה להתחבר דרך המסך לשולחן העבודה באמצעות שיקוף ושיתוף תוכן והפעלה של המחשב באמצעות מסך PC on TV.

ואם תרצו לקחת הפסקה, מסכי Neo QLED פותחו כך שיותאמו בצורה מושלמת לגיימינג. עם תמיכה ב- HDMI 2.1 4K – 120Hz VRR/ALLM/eARC FreeSync Premium Pro’, צפייה רחבה, דשבורד חכם, Motion Xcelerator Turbo+ ו- 4 כניסות USB + 2/3 כניסות HDMI, ניתן מענה מושלם לכל צורך של השחקן.

טכנולוגיות נלוות מוכיחות שסמסונג לא פסחה על שום פרט

פרט לטכנולוגיות בינה מלאכותית, הקידמה חדרה לכל רובד בפיתוח של המסכים החדשים מסדרת Neo QLED החדשנית של סמסונג. עם חיבור לטלפון הנייד באמצעות אפליקציית Smart things, תוכלו ליהנות משליטה על המסך ועל מוצרים ביתיים חכמים נוספים של סמסונג.

השלט החכם והארגונומי מצוייד בפיקוד קולי, מאפשר שליטה נוספת על מכשירי סמסונג הביתיים ועל ידי הטענה סולרית, הוא לא מצריך סוללה, כי הוא נטען מתאורת החדר.

כמו כן, המסכים מסדרת Neo QLED מציעים תמיכה במגוון עצום של ספקיות תוכן ואפליקציות, מהמובילות והפופולריות ביותר, בכללותן Spotify Amazon Prime, Youtube, Netflix ועוד.

ואם נרצה לסכם זאת, אפשר לומר שסמסונג שוב הצליחה להפתיע, לחדש ולהעלות את רף הטכנולוגיה שהיא מספקת. עם כל כך הרבה חידושים שהיריעה קצרה מלפרט, אתם יכולים להיות בטוחים, שיש עוד כמה הפתעות קטנות שממתינות לכם ומהן תוכלו ליהנות, אך נדגיש את עיקר הרווח שבבחירת המסכים מסדרת Neo QLED, חוויית צפייה כזו עוד לא ראיתם. תתכוננו להתפעל!

אולי יעניין אתכם גם:

חזור