מאת: אילן קפרוב

צילום: עידן סבח

דמיינו לעצמכם שקבוצה אחת מצליחה לזכות בליגת האלופות 17 פעמים ברציפות, או שספורטאי אחד מצליח לזכות בארבע מדליות זהב בארבע אולימפיאדות ברציפות. הישגים כאלה היו נחשבים ללא ספק לאגדיים, חסרי תקדים, שיאים שספק אם יישברו. סמסונג מחזיקה כיום בשיא כזה בדיוק. מאז 2006 זוכה מותג הטלוויזיה של סמסונג שנה אחרי שנה בתואר מותג הטלוויזיה המוביל בעולם, באחת מהקטגוריות התחרויות והיוקרתיות ביותר בתחום הטכנולוגיה. איך עושים את זה? עם חדשנות אדירה, אומץ לפרוץ גבולות ורעב להמשיך ולהוביל את העולם גם בשנה הבאה.

בשבוע שעבר התקיים אירוע ההשקה היוקרתי של דגמי 2023/2024, עם שורה של חשיפות מסקרנות של מסכים וציוד היקפי מתקדם. היינו שם כדי להבין מה התחדש, וחזרנו עם כל מה שחשוב לדעת כדי לבחור את המסך המושלם עבורכם – וגם את המוצרים המשלימים שלו.

השקת מסכי סמסונג - תמונה 1

Neo QLED: להקדים את כולם עם הטכנולוגיה של המחר

פאר היצירה של המסכים עם שילוב בלעדי בין צבעים עשירים וססגוניים לצבע שחור עמוק ומרשים, שייראו חדים ועוצמתיים גם בחדר מוארים במיוחד. המסכים מגיעים עם טכנולוגיית סאונד מרשימה שבוקעת ממסכים דקים במיוחד, בינה מלאכותית מתקדמת שמנתחת כל תוכן ומתאימה אותו לתצוגה האופטימלית עבורו, וקצב ריענון שיכול להגיע עד Hz144 ולהפוך כל חובב ספורט, סרטים, סדרות וגיימינג למאושרים במיוחד. בנוסף, עומדת בפניכם הבחירה בין מסכי 4K לבין הדור הבא של טכנולוגיית הצפייה – 8K שהולכים והופכים לסטנדרט באירועי הספורט ובמשדרים הטובים בעולם.

גדלים בסדרה: 85, 75, 65, 55, 50 ו-43 אינץ’

Neo QLED

אל תתפשרו על פחות מה-OLED הטובה בעולם

ארבעה מסכים שמספקים את התמונה הטובה בעולם, בזכות פיקסלים נפרדים שמאירים כל צבע בדיוק מושלם, עם ניגודיות וחדות עוצרי נשימה – בלי פשרות. איך אנחנו יודעים? כי לראשונה בעולם, טלוויזיות ה-OLED של סמסונג מגיעות עם חתימת צבע מושלם מחברת PANTON העולמית. אישור מוסמך שהצבעים שתראו על המסך הם הצבעים המקוריים בעולם האמיתי. כל היופי הזה מגיע בתוך מסך דק בעובי של עד 1 ס”מ, וקצב ריענון שמגיע עד Hz144 לחוויה מושלמת של צפייה וגיימינג.

גדלים בסדרה: 77, 65 ו-55 אינץ’.

אל תתפשרו על פחות מה-OLED הטובה בעולם

QLED: יצירת אמנות אצלכם בסלון 

אם צבעים מדויקים שהופכים כל סצנה למושלמת עושים לכם את זה, מסכי ה-QLED הם הקטגוריה עבורכם. לא פחות מארבעה מסכי QLED חדשים יעמדו לבחירתכם, עם גוף דקיק בעובי 2.5 ס”מ שנראה כמו תמונה על הקיר שלכם. החל מדגם ה-Q70C וצפונה תיהנו גם מתמונה חלקה עם ריענון תמונה של 120Hz, שיהפוך כל סצנת אקשן או משחק לריאליסטיים כאילו הם מתרחשים בסלון שלכם. סגרת Frame QLED הופכת את הגוף הדקיק לתמונה של ממש, כשבמצב כבוי תוכלו להציג עליה תמונות אמנות ממגוון מוזיאונים מובילים בעולם – ואם לא תספרו לאורחים, הם לא ישימו לב שמדובר בטלוויזיה שלכם. ניתן להוסיף מסגרות בצבעים: לבן/ טיק/ חום.

גדלים בסדרה: 98, 85, 75, 65, 55, 50, 43 ו-32 אינץ’.

QLED - יצירת אמנות אצלכם בסלון

UHD צלול עם טכנולוגיה בלעדית

שלושה מסכי 4K יוקרתיים, דקים ונטולי מסגרת יגיעו בקרוב לחנויות. הראשון הוא מסך UHD (CU7100) ששודרג במעבד תמונה משופר לתמונה חדה יותר. שני האחרים הם מסכי CrystalUHD, טכנולוגיה בלעדית לסמסונג המשפרת את סולם הצבעים ומעניקה תמונה עוצמתית ומרהיבה. המסכים מגיעים עם שלטים חכמים הכוללים חיפוש קולי נוח, ונטענים על ידי תאורת החדר. בנוסף, הם תומכים בשורה ארוכה של אפליקציות בית חכם, שעליהם תוכלו לשלוט בקלות מהמסך שלכם בעזרת טכנולוגיית Smart IOT.

גדלים בסדרה: 85, 75, 65, 55, 50 ו-43 אינץ’.

UHD צלול עם טכנולוגיה בלעדית

שומעים? זה ממש לא נגמר כאן

לא רק מסכי הטלוויזיה של סמסונג מובילים את השוק, מקרני הקול הם הנמכרים בעולם כבר 9 שנים ברציפות – ובצדק. לא פחות מתשעה מקרני קול עוצמתיים מוצעים למכירה השנה עם טכנולוגיות מתקדמות, מספר ערוצי שמע, חיבורי Bluetooth ו-USB, תמיכה ב-Dolby DTS ואפליקציית שליטה חכמה. עוצמת האלמנטים האדירה עם עד 22 אלמנטים (בדגם Q990C שנחשב כטוב בעולם) , עם מצבי שמע ייחודיים לגיימינג ואפשרות להעברת המוזיקה שלכם בנגיעה מהטלפון למקרן במכשירים תומכים. כך שאיכות השמע תהפוך ללא פחות עוצמתית ומרהיבה מאיכות התמונה.

הסבר על המוצרי סמליין - מתוך ההשקה

להקרין כל דבר בכל מקום

חווית הצפייה של סמסונג תשדרג את הבית שלכם, אבל היא לא חייבת להישאר שם. המקרן הנייד החכם LSP3B מאפשר לכם להפוך כל קיר לחוויית קולנוע. עם תמונה שיכולה להגיע עד ל-100 אינץ’, רזולוציית FULL HD, תאורה שמספיקה ל-20 אלף שעות עבודה וטכנולוגיות שמעבירות את הצבעים בחדות מושלמת – תוכלו לצפות ולשחק מבלי להתפשר על איכות החוויה.

גם איכות הסאונד הולכת אתכם לכל מקום עם בידוריות אלחוטיות ניידות, שיכולות להגיע עד עוצמה של 240W ויכולת ניגון של עד 18 שעות. המבנה הייחודי מאפשר לבידוריות לייצר סאונד בפיזור אופטימלי, כולל אפשרות לבחור נגינה לצד אחד בלבד בהתאם לצורך. הם תומכים בשורה של חיבורים, עם מצבי תאורה משתנים בהתאם לקצב הסאונד. וכרגיל, גם עליהן ניתן לשלוט באמצעות אפליקציה ידידותית ונוחה.

מקרני סמסונג

איכות זה עניין של ניסיון

אחרי 17 שנים של מובילות כבר אין מקום להתלבטות. המסכים המתקדמים, מקרני הסאונד, המקרנים ומערכות הבידור הניידות הם הפסגה של הטכנולוגיה העולמית. בואו לחנויות כדי להתרשם מהגלריה החדשה של המוצרים, וכדי לבנות לעצמכם את חוויית הבידור המושלמת – בתוך הבית וגם מחוצה לו.  

לרשימת המשווקים המורשים שלנו>>

לקטלוג המוצרים המלא>>

 

חזור