לכבוד המשחקים,

קבלו 10 טיפים לרכישת מסך:

מאת הראל חן  מנהל מוצר בחברת סמליין , יבואנית מוצרי האלקטרוניקה של סמסונג בישראל

1. נותנים לך! לא תיקח ? 

שידורי המונדיאל ישודרו  השנה ב 4K ולכן לכל מי שברשותו מסך ותיק הוא כפי הנראה ברזולוציית Full-HD/HD  שלא מתאימה  לשידורים באיכות 4K, לכן רצוי לשדרגו כבר היום  למסך 4K אשר מציג פי 4 יותר חדות ופרטים, ,כך שאם כבר חוויה אז ליהנות  מחוויה מציאותית כמה שיותר , ניתן גם להתחדש במסך 8K מתקדם בו נהנה מחדות עילאית הודות למעבד בינה מלאכותית AI המשדרג את התמונה ומאפשר לראות כל שידור  באיכות 8K  ובכל גודל מסך תהנו מקסימום PPI = מספר פיקסלים לאינץ’ ,זכרו שמקסימום פרטים = מקסימום חוויה     .

  

2. הגודל כן קובע !

איכות  השידור המדהימה שקיימת כבר היום  מאפשרת  להגדיל את גודל המסך אצלכם בסלון, זכרו ככל שהמסך גדול יותר כך תחושו יותר חלק מהמגרש , הנוסחה הפופולרית לחישוב גודל המסך ברזולוציית 4K/8K  היא גודל מסך= אלכסון המסך בסנטימטר  כפול 1.2 , לדוגמה מסך בגודל “75 =כופלים ב 2.54 כדי להמיר אינץ’ לס”מ = 190 ס”מ X 1.2 = 2.3 מטר בקירוב ,כך שאם יש לכם בסלון מרחק צפייה של  2.3 מטר תוכלו להנות ממסך בגודל  “75 אינץ  ,וכאשר  מרחק הצפייה הוא 2.6 מטר ומעלה ניתן להתחדש במסך “85 אינץ .

3. לראות  את הכדור  כמו במגרש !

ישנם מסכים רבים בשוק אך לא כולם תומכים בהחלקת תמונה באיכות גבוהה ,רצוי לברר האם  יש למסך שאתם מתעתדים לרכוש מנגנון החלקת תמונה מתקדם עם  תמיכה מלאה ב- 120Hz  מה שיאפשר לכם לראות את הכדור ש”טס לו באוויר”  בתנועה חלקה וללא שובלים ואו הבהובים מיותרים .

4. הסלון שלכם מואר- אין מה לדאוג  !

ישנם מגוון טכנולוגיית של מסכים Neo QLED,OLED,QLED 

זכרו כי מסך הטלוויזיה שלכם נמצא בסביבת המגורים במידה וסביבת המגורים שלכם  מוארת ע”י ויטרינות גדולות , פסי תאורה מעוצבים ,או שנדליר גדול  , רצוי לרכוש מסך עם כושר הארה גבוה כך התמונה תראה ברורה יותר חדה ומציאותית ,ידוע כי מסכים בטכנולוגיית  Neo QLED  של Samsung  הם בעלי כושר תאורה גבוה 1500- 3000 NIT  מה שיאפשר לכם להנות מהם יותר בסביבה מוארת בכל שעות היממה גם באור מלא  . 

5. הסלון רחב  ומזמינים הרבה חברים ?

חשוב לרכוש מסך עם זוויות צפייה רחבות במיוחד , במסכים בסיסיים הצפייה מהצד הופכת להיות חוויה פחות נעימה , הצבע נעלם לו מעט והמסך הופך חלבי , לכן עימדו מול המסך זוזו ימינה ושמאלה וראו שגם מהצדדים התמונה טובה עבורכם , דוגמה : זווית הצפייה במסכי Samsung OLED  החדשים הם מהגבוהים בענף הודות לטכנולוגיית ה QD-OLED  המאפשרת בהירות גבוהה זוויות צפייה רחבה תמונה טבעית מכל זווית עם מנגנון לבלימת השתקפויות במיוחד בצפייה מהצד.

SAMSUNG OLED

SAMSUNG OLED

6. רוצים להרגיש חלק מהקהל באצטדיון? 

כיום יש מגוון רחב של מסכים אך רמת הצליל היא די בסיסית, בליין המסכים של Samsung השנה בכל סדרות ה Neo QLED ו ה OLED יש מנגנון OTS בינה מלאכותית  העוקבת בזמן אמת  אחרי המתרחש במגרש, לכל מסך יש רמקולים עוצמתיים בין 60W-90W לא רק בחלק התחתון אלה גם בצדי המסך ימין ושמאל  וגם בחלק העליון עם תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos מובנת  ,המאפשרים תחושה כאילו אתם יושבים שם באצטדיון ומריעים .בנוסף כל מקרני הקול החדשים של סמסונג מסדרות Q מאפשרים התמזגות יחד עם סאונד המסך כך שניתן לשמוע גם את המסך וגם את מקרן הקול בלי לבטל אחד מהם  , כל זאת עם אפשרות לחיבור רמקולים אחוריים תואמים לתחושה עוצמתית יותר לחובבי הז’אנר  . 

7. עיצוב דק ואלגנטי ,מקסימום מונדיאל ללא הפרעה !

מסכים בסיסיים לא רק שהם עבים הם בדרך כלל עם מסגרות מגושמות היוצרות תחושה של גבול מיותר  , כל סדרות המסכים של Samsung  השנה הם  נטולי מסגרות מה שמאפשר לתחושת התמזגות טוטאלית של התמונה עם סביבת המגורים ללא גבולות וללא הסחות מבט מיותרות . בסדרות הפאר הלכו ב Samsung  צעד אחד קדימה כך שהתמונה מוצגת עד קצה המסך ממש, ללא פס שחור מיותר ,השם של בתכונה הוא –

 infinity Screen   דמיינו תמונה המתמזגת אם סביבת המגורים שלכם כמו בריכת אין-סוף המתמזגת עם הים .  

8. לא רוצים לפספס שידור מקומי !

לכל אלו הרוצים לראות את המונדיאל ולא רוצים לפספס שידור תוכנית ראליטי המשודרת בדיוק בזמנים חופפים תכונת Multi-View מאפשרת במסכי סמסונג לראות 2 שידורים יחד זה לצד זה ואפילו לשמוע את שניהם יחד .

9. רוצים לראות עם חברים יחד ?

כדי לראות יחד עם חברים חייבים להיערך בהתאם בסלון , השנה תכונת ה Google Duo מאפשרת לכל מי שרכש אחת מטלוויזיות סמסונג מסדרות B מכל סוג לחבר מצלמה ייעודית למסך או להשתמש בפשטות  בטלפון הנייד שלו כמצלמה עבור המסך ,להוריד אפליקציית Google Duo ותוך כדי צפייה במשחק לבצע שיחת וידיאו עם חברים לראות את החברים  יחד על המסך בחלונית צפה , חוויה מדהימה! החברים רואים את המשחק יחד איתכם ואתם מעבירים חוויות והערות ביניכם תוך כדי צפייה משותפת בשיחת וידאו פעילה על המרקע .

10. רוצים לראות בגודל ענק   “130 בבית ?

מה שצריך זה רק קיר, Samsung השיקה השנה מוצר חדש The Premiere – מקרן לייזר חדש, מקרן זה לא דורש כל הכנה מיוחדת  פשוט להניחו על המזנון קרוב לקיר במרחק של כ 20 ס”מ , להקרנה על כל קיר  ,עם תמונה באיכות מדהימה 4K המקרן משמש  בנוסף כמערכת שמע מובנת עוצמתית 40W עם 4 רמקולים ו2 וופרים לבס עמוק ומרשים. The Premiere מגיע בעיצוב קומפקטי בגימור לבן עם מגוון אפליקציות מהארץ ומהעולם. 

The premiere

The premiere

 

מסכי ה – QLED שלנו:

 

חזור