The Frame – להכניס את המוזיאון אליכם לסלון

חברת Samsung מצטיינת בחדשנות טכנולוגית וזה מתבטא היטב במסכים הייחודיים שלה, כמו מסך הטלוויזיה The Frame שאפשר לומר כי מדובר ביצירת אומנות תרתי משמע. בכתבה הבאה תוכלו להכיר את הייחודיות והטכנולוגיה המרהיבה של מסך זה.

יצירת אומנות? מסך טלוויזיה? למה לא שניהם?

The Frame הינו ליין מסכים ייחודי ולא סטנדרטי בנוף המתבטא בשימת דגש עיצובי כחלק מצרכי הלקוח. לא מדובר בסגנון מסגרת בלבד או צורת הטלוויזיה, אלא בטכנולוגיה ייחודית שהופכת את מסך הטלוויזיה שלכם ליצירת אומנות המשתלבת היטב עם הסגנון העיצובי בסלון הבית ה The Frame   במצב דלוק מסך QLED מדהים ובמצב כבוי יצירת אומנות.

כולנו רגילים לראות מסך שחור כאשר הטלוויזיה כבויה, אך בסדרת המסכים The Frame של חברת Samsung, יש באפשרותכם להגדיר מצב ייחודי הנקרא “Art Mode” שפשוט הופך את התצוגה ממסך שחור ליצירת אומנות אהובה שתוכלו לבחור מתוך מאגר תמונות המציג מעל 1600 יצירות אומנות ממבחר מוזיאונים וגלריות בכל העולם.

כידוע, כאשר אנו בוחרים תמונות לבית, אנו לא מסתכלים רק על התמונה עצמה. למסגרת יש משמעות עיצובית כאשר היא בשילוב עם רהיטים ופריטים נוספים בחלל. חברת Samsung שנוהגת לרדת לפרטים הקטנים ביותר בהתאמה לצרכי הלקוחות, מאפשרת לכם בסדרת מסכי The Frame לבחור את צבע המסגרת עבור הטלוויזיה, כך שבעת מעבר למצב תמונה, גם המסגרת תתאים לעיצוב הביתי שלכם.

מגוון המסגרות המוצעות הוא רחב ומאופיין במסגרת מגנטית במבחר צבעים אלגנטיים ובהתאמה אישית של הסגנון. תוכלו להנות מהמסגרת המודרנית בצבעים לבן, טיק, חום או בז’ או לחילופין, לבחור במסגרת משופעת בזווית 45 מעלות בגווני לבן או אדום לבנים.

עם אילו אביזרים מגיע מסך The Frame אליכם הביתה?

  1. התקן תלייה על הקיר דק במיוחד Slim
  2. כבל One Connect 5 מטר
  3. שלט רחוק
  4. מעמד מתכוונן
  5. One Connect Box

לתלות את המסך על הקיר בדיוק כמו שתולים תמונה

להפוך את מסך הטלוויזיה לתמונה זו גאונות המצריכה לשלב במסך הטלוויזיה את התכונות שקיימות בתלייה של תמונה. אז איך עושים זאת בסדרת The Frame של חברת Samsung? החברה יצרה מספר אביזרים מצוינים שיגרמו למסך שלכם להראות בדיוק כמו תמונה שתלויה בסלון.

  • התקן תלייה עם סיבוב אוטומטי – לכל מי שמעוניין לתלות את הטלוויזיה על הקיר, ניתן להשתמש בהתקן התלייה הייחודי שמאפשר למסך להסתובב באופן אוטומטי בצורה אופקית או אנכית. הסיבוב האוטומטי מאפשר להתאים את המסך לתמונה הנראית עליו או התוכן שמשודר כאשר רואים טלוויזיה.
  • מעמד סטודיו עם סיבוב אוטומטי –  בחלק מהמסכים בסדרה זו, ניתן לשלב מעמד עם סיבוב אוטומטי. מדובר על מעמד הנראה כמו מעמדי הסטודיו בגלריות ועליו למעשה מותקנת הטלוויזיה. המעמד בעל אפשרות לסיבוב אוטומטי בצורה אופקית או אנכית.
  • מתקן צמוד קיר Slim – על מנת לתת את התחושה של תמונה אמיתית, לסדרת מסכים זו כוללת התקן דק ואלגנטי המצמיד את המסך  אל הקיר ומאפשר כוונון חכם  בחופשיות למספר כיוונים.
  • אפשרות לכבלים שאינם נראים לעין – עוד תכונה שממש תורמת לעיצוב יצירת האומנות במסכים אלו, זו האפשרות להחביא את הכבלים של הטלוויזיה באמצעות כבל One Connect דק ובודד , 15 מטר המתחבר ישירות אל הטלוויזיה, ללא צורך בכבלים נוספים. המסך יגיע אליכם עם כבל 5 מטר, ניתן לרכוש בנפרד את הכבל הארוך יותר.
  • טכנולוגיית One Connect Box – תיבה המאפשרת לחבר כבל One Connect Box ולחבר את המכשירים החיצוניים אל הטלוויזיה במרחק של 5 מטרים.

בחירת תמונה לפי מה שמתחשק לכם

למסכי The Frame חנות אומנות המאפשרת לכם להוריד למעלה מ-1600 יצירות אומנות הכוללות גם את הקלאסיקות של האמנים הגדולים בעולם מעשרות מוזיאונים מרחבי העולם . כמו כן, יש באפשרותכם להעלות ולהציג תמונות משפחתיות או דיוקנים. ניתן לשלוח אל הטלוויזיה תמונות באמצעות הטלפון הנייד או התקן USB.

אם אתם רוצים ליצור מראה יותר מציאותי לתמונה, יש באפשרותכם להוסיף מסגרת פנימית בעוביים שונים בפריסה של 5 אפשרויות ובמגוון של 16 צבעים.

כדי שתקבלו תמונה איכותית וטובה, משתמשת החברה במספר טכנולוגיות הפועלות באמצעות חיישנים.

חיישן בהירות – שמתאים את בהירות המסך באופן אוטומטי לתנאי התאורה המשתנים וכך שומר על הצבעים של יצירת האומנות שבחרתם.

חיישן תנועה – שמאפשר לכם להציג את תמונת האומנות כאשר אתם נמצאים בחדר ומיד כאשר תעזבו את החדר, התמונה נכבית באופן אוטומטי ללא מגע אדם.

חוויית צפייה עם מסכי QLED

מסכי The Frame לא רק הופכים ליצירת אומנות, הם גם מביאים איתם חווית צפייה איכותית בזכות מגוון טכנולוגיות מתקדמות שפיתחה החברה.

תצוגת מט – המונעת באופן דרמטי השתקפויות אור שמפריעות לראות תמונה איכותית ותוכן. בזכות תצוגה זו תוכלו לראות בבירור את כל מה שמוצג על המסך.

טכנולוגיית Quantum Dot עם נפח צבע של 100% – מסכי The Frame מגיעים עם טכנולוגיה ייחודית שיודעת להפוך אור ליותר ממיליארד גוונים של צבע. התוכן שמוצג במסך או יצירות האומנות יראו הרבה יותר מציאותיות בזכות טכנולוגיה זו.

Quantum Processor 4K הבינה המלאכותית מאחורי המסך – מדובר על טכנולוגיה ייחודית שיודעת להפוך את התמונה והצליל לאיכותיים וחדים יותר בזכות בינה מלאכותית שלומדת את האור והסאונד בחלל.

טכנולוגיית Q-Symphony – מקרן קול ורמקולים של הטלוויזיה הפועלים יחד בהרמוניה מושלמת ומאפשרים לכל לקבל אפקט סראונד איכותי.

טכנולוגיית Dolby Atmos – צליל מעקב אובייקטים העוקב אחר הצלילים בכל פינות הטלוויזיה ומאפשר לכם לקבל סאונד איכותי בכל פינה בחדר. מדובר על טכנולוגיה ייחודית ובלעדית לחברת Samsung.

Smart Hub – אפליקציות התוכן והצפייה הישירה המאפשרות לכם בחירה מתוך מגוון רחב של תכנים איכותיים ושליטה בכל מה שתבחרו לחבר למסך בקלות .

סביבת העבודה של The Frame מהבית – תוכלו לעבוד בקלות מהספה בסלון ולהתחבר בעזרת האינטרנט לכל מחשב עם מערכות ההפעלה הנתמכות, גם זה שבמשרד שלכם.

שיקוף הטלפון הנייד שלכם – תוכלו לשקף תוכן מתוך המכשירים הניידים שלכם ישירות אל המסך באמצעות אפליקציית SmartThings.

תצוגה מרובה – מסך The Frame מאפשר לכם לצפות בתוכן האהוב עליכם בתצוגה מרובה של 4 מסכים. ניתן לראות מספר תכניות בו זמנית וגם לבצע אימוני ספורט יחד עם תצוגה שמציגה אתכם מתאמנים.

שלט SolarCell – שלט מתקדם וירוק הנטען על ידי תאורת החדר באור שמש ותאורה פנימית בבית.

סדרת המסכים The Frame במגוון רחב

סדרת המסכים The Frame מגיעה במגוון רחב הכולל 6 אפשרויות בחירה: “43, “50, “55, “65, “75, “85 . תוכלו להנות מטלוויזיות חכמות בגדלים שונים ועם הטכנולוגיות המתקדמות של חברת Samsung.

  • מסך שהופך לתמונה במצב כבוי
  • אפשרות בחירת תמונות מתוך גלריה
  • סיבוב מסך אופקי או אנכי לבחירתכם
  • אפשרויות תלייה אלגנטיות ומותאמות לעיצוב החלל
  • שלל טכנולוגיות ייחודיות שהופכות את המסך להרבה יותר מרק טלוויזיה

לסיכום, אם עיצוב החלל בבית או במשרד הוא חשוב עבורכם והמסך השחור תמיד הציק לכם בעין, מהיום אפשרת אחרת. מסכי The Frame משנים את החלל ליפה יותר ואלגנטי והם מגיעים גם עם כל הטכנולוגיות המתקדמות של חברת Samsung, כך שתוכלו לקבל מהטלוויזיה שלכם את המקסימום וגם יותר מזה. זה הזמן להשתדרג למסכי The Frame.

אולי יעניין אתכם גם:

 

חזור